Cestna kolesa za rekreativne in profesionalne kolesarje

cestna kolesa

V Sloveniji ima kolesarstvo prav posebno tradicijo, v zadnjih letih pa na račun izjemnih uspehov naših kolesarjev ta šport še dodatno pridobiva na priljubljenosti. Če se tudi vi navdušujete nad to vrsto rekreacije, potem preverite ponudbo cestnih koles in izberite tisti model, ki vam najbolj ustreza. Cestna kolesa sicer delimo na profesionalna in rekreativna, ločijo pa se predvsem po strukturi, geometriji okvirja in teži. Katero cestno kolo boste izbrali je odvisno predvsem od vaše telesne pripravljenosti, kolesarske zgodovine in športnih ciljev, ki jih z njim želite doseči. Pred nakupom vam sicer svetujemo, da se posvetujete z usposobljenim strokovnjakom, ki vam bo znal pravilno svetovati. Le z ustreznim in vam prilagojenim cestnim kolesom boste namreč z veseljem in vnemo premagovali vse tiste kilometre do končnega cilja izbrane kolesarske destinacije.

Cestna kolesa za kolesarske navdušence

Za nakup cestnega kolesa se v prvi vrsti odločajo vsi tisti kolesarji, ki radi hitro nabirajo kilometre, uživajo v učinkoviti vožnji in ljubijo gladko vožnjo po asfaltnih cestah. Če so še nekoč cestna kolesa vozili samo profesionalci na tekmovanjih, pa danes vse večkrat srečamo rekreativne kolesarje, ki z njimi lovijo veter v laseh. Ključno pri nakupu te vrste kolesa je, da izberete model, ki se vam prilega in vam tako omogoča udobno in prijetno vožnjo.

Profesionalni kolesarji večinoma vozijo cestna kolesa, ki so izdelana iz ogljikovih vlaken, zaradi katerih je kolo bistveno lažje in učinkovito blaži tresljaje podlage. Po drugi strani pa se lahko rekreativci odločijo za nakup okvirja nižjega cenovnega razreda, ki so izdelani iz lahkih aluminijastih zlitin. Prav tako poznamo kolesa z različno geometrijo – ta je lahko tekmovalna in primerna izključno za izredno dobre rekreativce, bivše tekmovalce in tiste, ki si želijo najhitrejše in tekmovalno naravnane vožnje. Za rekreativce udi tekmovalce na vzdržljivostnih dirkah pa so primernejša kolesa z geometrijo, ki omogoča pokončnejši položaj med vožnjo. Ta je bistveno manj naporna za telo in zato omogoča udobnejšo vožnjo.

Rate this post